Державний “ПриватБанк” повідомив про запуск чат-бота у месенджері Telegram, який допомагатиме підприємцям надавати клієнтам розстрочку, не використовуючи класичні для цього канали. Підприємці можуть продавати свої товари та послуги на виплату через бота, розробленого держбанком.
Як зазначається у релізі послуги, підприємці-клієнти “ПриватБанку” для оформлення оплати товарів на виплат з “Оплатою частинами” можуть виставити миттєвий рахунок клієнту прямо з комп’ютера чи смартфона продавця через чат-бот у Telegram. Покупець здійснює покупку в межах доступного йому ліміту кредитування, підтвердженого банком, а оплачує рахунок за допомогою мобільного банкінгу “Приват24”.
За словами керівника напрямку торгового еквайрингу “ПриватБанку” Сергія Макаренка, щоб продавати товари у розстрочку з “Оплатою частинами” відтепер не обов’язково мати фізичний POS-термінал банку, підключати сервіс інтернет еквайрингу чи інтеграцію з сервісом.