Alipay, повсюдний китайський сервіс мобільних платежів, яким керує Ant Group, додав функцію тестування на випадіння волосся, що використовує штучний інтелект, в рамках своєї останньої спроби просунутися далі в повсякденне життя споживачів.
Як зазначає South China Morning Post, функція призначена для того, щоб допомогти людям самостійно перевірити наявність облисіння, завантаживши чотири фотографії, що охоплюють передню, верхню та бокові частини голови. Сервіс також пропонує поради щодо того, чи варто звернутися за медичною допомогою.
Платформа працює на основі власної мультимодальної ШІ-моделі AntBrayer, яка охоплює розпізнавання мови та зображень. За словами представників Ant, вона була навчена на даних тисяч реальних кейсів.
За даними опитування, проведеного Національною комісією з охорони здоров’я Китаю у 2020 році, майже кожен шостий житель країни, або понад 250 мільйонів осіб, стикався з проблемами, пов’язаними з облисінням. Все більше молодих китайців почали звертати увагу на проблеми, пов’язані з волоссям, на тлі зростаючого рівня стресу, забруднення навколишнього середовища та нездорового способу життя.
Кай Кефа, керівник проєкту, каже, що мінізастосунок може запропонувати своєчасні попередження про початок випадіння волосся, базуючись на науковій основі. Це може допомогти людям перестати покладатися на забобонні засоби, такі як втирання імбиру в маківку, додав він.
Інструмент був спільно розроблений лікарями клініки, що спеціалізується на лікуванні випадіння волосся, при лікарні в Ханчжоу, де базується компанія Ant у східній провінції Чжецзян. Шуай Цзюньконг, користувач, який протестував cthdsc, сказав, що він може бути корисним для людей, які мають проблеми з волоссям.
Alipay надає медичні послуги зі штучним інтелектом з квітня, включаючи “медичного асистента зі штучним інтелектом”, який може направляти пацієнтів під час медичних процедур, наприклад, повідомляти їм, в яке відділення звернутися і де вони знаходяться в черзі на прийом до лікаря. За даними провінційної комісії з охорони здоров’я, ця послуга використовується в більш ніж 92 лікарнях по всьому Чжецзяну.
У квітні Alipay також рекламував на своїй домашній сторінці ще одного асистента зі штучним інтелектом, який надає понад 30 різних послуг, у тому числі для подорожей, охорони здоров’я та державних послуг.