Державний “Приватбанк” у партнерстві з міжнародною платіжною системою Visa представили нове мобільне платіжне рішення для перевізників на базі застосунку “Термінал”. Держбанк вже впровадив технологію безконтактних платежів для низки перевізників у маршрутних таксі Києва та області.
Як зазначається у релізі “Приватбанку”, нині безконтактні платежі доступні у 20 автобусах маршруту №368 м. Контрактова – Боярка, 18 автобусах маршруту №820 м. Контрактова – Вишневе, та 10 автобусах маршруту №805 м. Вокзальна – Вишневе.
Застосунок “Термінал”, що працює на базі технології Visa Tap to Phone, дає можливість підприємцям приймати безготівкові платежі зі смартфоном, без POS-терміналів, зчитувачів карток, QR кодів чи іншого. Комплексне рішення для бізнесу дозволяє не лише приймати платежі, а й фіксувати грошові операції за допомогою програмного PPO, створювати та фіскалізувати чеки та передавати інформацію до податкової зі смартфона.
За два роки після запуску “Термінал” для Android та після жовтневого релізу на iPhone, можливістю приймати безготівкові платежі з власного смартфона користуються вже понад 52 тисячі українських підприємців. Серед них — салони краси, крамниці, кавʼярні, СТО, а також “мобільні” бізнеси кур’єрської доставки та вуличної торгівлі.
Кількість транзакцій, які пройшли через мобільні термінали “Приватбанку”, склала 6,5 млн на загальну суму понад 2,7 млрд грн з початку 2023 року. Середня сума транзакції – від 300 до 560 грн в залежності від сфери застосування. Комісія з кожної транзакції, яку сплачують торговці, становить 1,3%, абонентська плата відсутня. При цьому підприємці можуть економити 400 грн на оренді термінального обладнання.
Як розповіли у ПриватБанку, вони планують збільшити частку смартфонів у своїй термінальній мережі до 20% до 2025 року (наразі вона становить близько 4%).