Компанія Apple запустила тестування нової функції умовного ціноутворення у своєму магазині застосунків App Store, яка дасть змогу розробникам налаштовувати автоматичні знижки для активних чи постійних користувачів їх сервісів. Очікується, що послуга дозволить заманювати клієнтів дешевшими підписками на основі їхніх інших покупок.
Як зазначається у релізі компанії, модель умовного ціноутворення спочатку запустять для обраної групи учасників, а у січні послуга буде розгорнута для більшої кількості розробників.
Ініціатива Apple дозволяє розробникам застосовувати знижки не лише в самому додатку, але й у промоакціях App Store та зовнішньому маркетингу. Ця тактика може запропонувати розробникам додатків новий підхід до залучення та утримання користувачів, оптимізуючи при цьому їхні доходи.
Як вважають у компанії, система допоможе розробникам залучити нових користувачів. Наприклад, вони зможуть запропонувати передплатникам одного застосунку\сервісу можливість підписатися на інший за зниженою ціною, а знижка діятиме, поки користувачі залишаються передплатниками першого сервісу.
Раніше повідомлялося, що регулятори ЄС стали на бік стримінгового сервісу Spotify у його тривалій боротьбі проти компанії Apple та її платіжної політики в App Store – заборони використовувати сторонні системи купівель у програмах, окрім власної з обов’язковою комісією в розмірі 30%. Наразі в рішення вносять останні штрихи і його офіційно оприлюднять на початку наступного року.