Державний “ПриватБанк” впроваджує можливість безготівкової оплати у приміських маршрутних автобусах м. Києва та Київської області, використовуючи застосунок “Термінал” на основі технології Visa Tap to Phone. Рішення перетворює смартфони на базі Android та IOS, обладнані NFC-чіпом, на мобільний POS-термінал.
Як зазначається у релізі держбанку, за словами директорки автотранспортного підприємства Олени Ругаль, це рішення там обрали як спосіб зменшити готівкове навантаження на бізнес, звільнити водіїв від обробки готівки та запропонувати пасажирам безготівковий спосіб розрахунку.
Директорка автотранспортного підприємства підкреслила, що за досить короткий термін кількість оплат перевищила відмітку 7000 транзакцій. Серед користувачів послуги відзначили як молодь, так і пасажирів старшої вікової групи.
Нове мобільне платіжне рішення для перевізників “Приватбанк” у партнерстві з Visa представив у грудні 2023 року, а технологію безконтактних платежів впровадили для низки перевізників. Станом на кінець минулого року рішенням користувалися вже понад 52 тисячі українських підприємців. Серед них — салони краси, крамниці, кавʼярні, СТО, а також “мобільні” бізнеси кур’єрської доставки та вуличної торгівлі.
Застосунок “Термінал”, що працює на базі технології Visa Tap to Phone, дає можливість підприємцям приймати безготівкові платежі зі смартфоном, без POS-терміналів, зчитувачів карток, QR кодів чи іншого. Комплексне рішення для бізнесу дозволяє не лише приймати платежі, а й фіксувати грошові операції за допомогою програмного PPO, створювати та фіскалізувати чеки та передавати інформацію до податкової зі смартфона.