Нове дослідження Open Worldwide Application Security Project (OWASP) та Appdome виявило, що 62,1% британських споживачів вважають шахрайство у банківських додатках головною загрозою їх фінансам. З 2500 респондентів у Великій Британії 41,3% мали особистий досвід або знають когось, хто зіткнувся з кібератаками, мобільними вірусами чи шахрайством.
Як передає Finextra, 94,7% британців сподіваються, що мобільні додатки захищатимуть їх від шахрайства, а 80,3% очікують на превентивні заходи захисту. При цьому 70,6% користувачів готові відмовитися від використання застосунку, якщо дізнаються про витік даних.
Серед коритувачів зростає недовіра до розробників: 25,2% споживачів вважають, що фахівці не дбають про їхній захист від шахрайства. Це значно більше порівняно з 9,3% у 2021 році.
Технічний директор Appdome Кріс Рекл наголосив на необхідності впровадження розумних систем захисту, які зможуть виявляти підозрілу активність та запобігати шахрайству ще до його здійснення. За його словами, технології вже дозволяють збирати дані про потенційні загрози та вживати превентивних заходів – від попереджень до обмеження транзакцій.
Раніше дослідження Juniper Research показало, що обсяг втрат через шахрайство в інтернеті зросте з $44 млрд у 2024 році до $107 млрд у 2029 році. Фахівці RedCompass Labs також повідомили, що банківська система США на 8 місяців відстає від фінансових злочинців у виявленні та розслідуванні їх діяльності.