Цьогоріч за підсумками традиційного дня розпродажів 24 листопада, так званої “чорної п’ятниці”, українці оплатили через мережу торгових терміналів державного “Приватбанку” майже 8 млн покупок на суму 2,5 млрд грн. У порівнянні зі звичайними днями, динаміка зросла на 22%.
Як зазначається у релізі держбанку, загалом на тиждень розпродажів українці через безготівкову мережу “Приватбанку” було виконано 49 млн покупок на 15,3 млрд грн.
Найчастіше українці купували зі знижками одяг та взуття, в цій категорії було зафіксовано 1,6 млн покупок на 282 млн грн. Другою за популярністю великою категорією витрат українців були смартфони та комп’ютери – 560 тисяч покупок на 281 млн грн.
Також у “Приватбанку” відзначили, що кількість покупок у розстрочку в інтернет-магазинах перевищила кількість покупок в кредит в традиційних офлайн магазинах – 36,7 тисячі проти 34,7 тисячі.
Водночас за допомогою сервісу “Оплати частинами” за тиждень розпродажів було оформлено 71,5 тисячі покупок більше ніж на 1 млрд грн. Найчастіше у розстрочку купували смартфони, іншу електроніку та побутову техніку, а середня вартість покупки у розстрочку – 14 тисяч грн.
Раніше компанії зі сфери повідомляли про $70,9 млрд онлайн-продажів на тлі “чорної п’ятниці” у всьому світі. Рекордні 79% усього трафіку покупок — як переглядів, так і покупок, цьогоріч було здійснено на мобільних телефонах.
Водночас онлайн-продажі у США нібито склали від $9,8 млрд до $16,4 млрд, збільшившись на 7,5% порівняно з показниками минулого року.