Парламент ухвалив зміни до податкового кодексу щодо вдосконалення онлайн комунікації з платниками податків та уточнення окремих положень законодавства у другому читанні. Документом забезпечується можливість платників податків використовувати електронні сервіси для полегшення комунікації з представниками органів контролю без особистої присутності, а також впроваджується ще низка змін.
Як зазначає очільник парламентського комітету з питання фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев, документом зокрема скасовано відповідальність за помилкове зазначення платником податків у платіжних документах неправильного бюджетного рахунку отримувача коштів за умови своєчасної сплати.
У законі розширюються випадки взаємодії платника податків з органом контролю у режимі відеоконференції. Водночас це не розповсюджується на розгляд матеріалів скарг та перевірок на процедури взаємного узгодження.
Також документом скорочено терміни бюджетного відшкодування.
Закон надає можливість врахування прохання платника податків про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій, реєстрації платником податку на додану вартість та єдиного податку не лише при державній реєстрації нової юридичної особи, але й під час подання заяви про державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу.
Ще документом скасовано обмеження для платників мінімального податкового зобов’язання щодо строку для звернення про проведення звірки даних, який наразі становить лише тридцять днів із дня вручення податкового повідомлення-рішення.