Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Онлайн-продажі в чорну п’ятницю перевищили $70,9 млрд у всьому світі

    Онлайн-продажі в чорну п’ятницю перевищили $70,9 млрд у всьому світі

    27 Листопада 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Компанія Salesforce, постачальник програмного забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами, що обчислює дані про транзакції приблизно 1,5 млрд споживачів, повідомила про $70,9 млрд онлайн-продажів на тлі “чорної п’ятниці” у всьому світі. Рекордні 79% усього трафіку покупок — як переглядів, так і покупок, цьогоріч було здійснено на мобільних телефонах.

    Як зазначає Techcrunch, за даними Salesforce, зокрема онлайн-продажі склали $16,4 млрд у США.

    Водночас, за даними Adobe Analytics, відповідні продажі в США становили $9,8 млрд та зросли на 7,5% порівняно з показниками минулого року. Продажі перевищили цифри та темпи зростання до Дня подяки, а також власні прогнози Adobe на цей день.

    Adobe працює з сотнями великих і малих онлайн-магазинів і каже, що базує свої розрахунки на понад 1 трлн відвідувань роздрібних сайтів у США, приблизно 100 млн артиклів і 18 категорій продуктів.

    За словами Роба Гарфа, віцепрезидента і генерального директора відділу роздрібної торгівлі Salesforce, результати онлайн-продажів у “чорну п’ятницю” перевищили очікування керівників роздрібної торгівлі. Роздрібні торговці активізували свою “гру зі знижками”, а покупці, своєю чергою, “натискали кнопку купити”.

    Знижки залишалися великим рушієм продажів і сягали 35% від роздрібної ціни. Основною цікавістю покупців було придбання подарунків та побутової електроніки. Продажі смартфонів за день склали $5,3 млрд, що на 10,4% більше, ніж у 2022 році, і становили 54% усіх онлайн-продажів.

    Adobe прогнозує, що це стане нормою для цього періоду. У цей сезон продажі мобільних пристроїв фактично перевищать обсяги настільних комп’ютерів, зазначається, що вони становлять понад 51% продажів.

    Зазначається, що люди все ще стурбовані витратами — споживачі частіше, ніж у попередні роки, обирають дешевшу стандартну доставку. В Adobe сказали, що 80,5% усіх замовлень використовували стандартну доставку.

    Adobe вважає, що так званий поточний “кібертиждень” принесе $37,2 млрд онлайн-продажів у США, майже 17% усіх продажів у святковий період. Salesforce налаштований більш оптимістично: на нього припадатиме 25% усіх святкових покупок цього року, а загальна сума становитиме $53 млрд у всьому світі.

    За словами Вівека Пандя, провідного аналітика Adobe Digital Insights, “чорна п’ятниця” знову підтвердила своє домінування в цьому сезоні з рекордними витратами завдяки новому попиту в день великих розпродажів. Зниження цін створило сприятливе середовище для споживачів зі значними знижками, які спокушають навіть найбільш свідомих споживачів.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУкраїнський стартап Getpin залучив $400 000 від чеського венчурного фонду Presto Ventures
    Наступна стаття ЄЦБ зазначає про збереження загальногалузевих ризиків в останньому огляді фінансової стабільності

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту