У застосунку NovaPay зʼявилася нова функція — “Кейс” – для усіх видів зборів, великих покупок, оплати спільних рахунків, повідомили в компанії.
Клієнти можуть відкрити три види кейсів для різних цілей:
- без конкретної мети по зібраним коштам – допоможе спланувати великі покупки, суттєві витрати, чи просто накопичити кошти. Можна налаштувати автосписання із зарплати, інших надходжень або принагідно поповнювати;
- із чіткою фінальною сумою – підходить для зборів, бо дозволяє встановити конкретну грошову ціль. Кошти можна накопичувати будь-яким зручним способом: поповнювати з карток різних банків, ділитись посиланням на кейс у соцмережах або месенджерах, через скан QR-коду;
- із фіксованою сумою для багатьох учасників – дозволяє збирати гроші, коли відома сума рівних платежів для різних учасників збору. Підходить для таких випадків, як спільна оплата рахунку компанією друзів.
Як відкрити “Кейс” у застосунку NovaPay:
- зайти у розділ “Кейс” в додатку,
- натиснути “Відкрити”,
- ввести назву чи ціль,
- обрати тип Кейсу.
Поповнити “Кейс” можна різними способами: через застосунок, за реквізитами IBAN, за посиланням, з допомогою Google Pay або Apple Pay, за QR-кодом. Із кейсу можна будь-якої миті зняти кошти – частково чи повністю. Одночасно можна створити до 20 активних кейсів. Наразі таким чином збирати кошти можуть громадяни України.
Нагадаємо, на початку 2024 року ПриватБанк також запустив власний сервіс для збору донатів і накопичень “Конверти”.