Міністерство фінансів Ірландії закликало провести розслідування надійності інфраструктури банківських технологій після того, як технічний збій у мобільному банківському застосунку комерційного Bank of Ireland дозволив його клієнтам знімати гроші в банкоматах без коштів на рахунках.
Як зазначає Finextra, урядовці вимагають “повний звіт” про помилку як від Bank of Ireland, так і від Центрального банку і органу управління фінансовими послугами Ірландії. Мінфін країни просить скласти повний звіт про те, що сталося, чому це сталося і що буде зроблено, щоб уникнути повторення.
Помилка, яку вперше виявили в неділю, 13 серпня ввечері, змусила користувачів застосунку повірити, що вони можуть перерахувати кошти на рахунок Revolut, навіть якщо на їхньому банківському рахунку немає грошей. Завдяки соцмережам новина швидко поширилася та призвела до величезних черг біля відділень банку по всій країні, коли клієнти намагалися зняти “безоплатну” готівку в банкоматах.
Згодом банк оголосив, що помилку виправлено, і будь-які зняття коштів будуть списані з рахунків клієнтів, включно з тими, хто зняв кошти, які перевищують їхні банківські баланси.
В уряді Ірландії також прагнуть розпочати ширшу перевірку банківської технологічної інфраструктури, враховуючи, що це не перший подібний випадок збоїв у фінансових установах Ірландії за останні роки.