Масштабний збій у системі комерційного Bank of Ireland дозволив тисячам клієнтів зняти суми, яких вони навіть не мали на своїх рахунках, що призвело до утворення великих черг біля банкоматів по всій країні. Банк попередив клієнтів, що гроші, зняті з їхніх рахунків все одно будуть списані з їхніх рахунків.
Як зазначає The Guardian, технічні збої призвели до того, що протягом кількох годин у вівторок деякі клієнти банку могли переказати до €1000 на свої рахунки в Revolut та зняти суму з банкоматів навіть за відсутності коштів на рахунку банку.
Вперше проблеми виникли у вівторок вдень, коли клієнти не змогли отримати доступ до послуг, хоча безконтактні послуги, послуги карток і банкоматів не постраждали. У банку в вівторок заявили, що у нього виникли технічні збої, але в середу вранці повідомили, що проблеми вирішено. Застосунок банку та послуги онлайн-банкінгу наразі відновили роботу.
Водночас працівникам банку стало відомо, що в результаті збою клієнтам вдавалося ініційовувати платежі навіть в разі відсутності грошей на рахунку. Bank of Ireland попередив клієнтів, що гроші, зняті з їхніх рахунків все одно будуть списані з їхніх рахунків.
Коли новина про це поширилася, люди почали шикуватися в черги перед банкоматами.
Поліція Ірландії повідомила про “незвичний рівень активності” біля банкоматів у декількох містах по всій країні та про “проблеми, пов’язані з певними фінансовими установами”. На фотографіях і відео, опублікованих у соціальних мережах, видно довгі черги біля них.
Поліції довелося контролювати натовп, який зібрався біля банкоматів. Також правоохоронці зазначили, що “нагадували людям про їхню особисту відповідальність у здійсненні своїх особистих банківських операцій”.
Фінансова технологічна компанія Revolut заявила, що вивчає повідомлення про те, що великі суми грошей були переведені на рахунки деяких клієнтів з “Банку Ірландії”.
Банк перепросив за збій і розпочав процес списання переведених у готівку коштів. Скільки ірландців встигли зняти гроші та в яку суму банк оцінив збитки, поки не уточнюється.