Міністерство економіки України повідомило про завершення бета-тестування програми “Національний кешбек” та її офіційний запуск. Відомство запустило національну рекламну кампанію для проєкту. Про це повідомила перша віцепрем’єрка – міністерка економіки України Юлія Свириденко, пише Інтерфакс-Україна.
За результатами бета-тестування, технічні та фінансові системи працюють справно. Кошти, нараховані за купівлю товарів українського виробництва, відображаються в “Дії” наступного дня, а споживач може легко дізнатися, на які товари нараховується кешбек. Також у “Дії” запустили функцію сканера товару для визначення його участі у програмі.
“Сьогодні запускаємо “Національний кешбек” повноцінно, стартує рекламна кампанія. Ми продовжимо надавати технічну підтримку нашим партнерам, зокрема новим ритейлерам та виробникам, які продовжують приєднуватися до програми”, – розповіла Юлія Свириденко на форумі “Зроблено в Україні”.
Перша віцепрем’єрка зазначила, що за час бета-тестування програми, що тривала з 2 вересня, українці випустили понад 2 млн карт. 1,1 млн осіб бачать кешбек у “Дії”, а загальна сума нарахованих коштів становить 73,2 млн грн.
Учасниками програми стали 1300 виробників, які зареєстрували у програмі 260 000 товарів.
У рамках проєкту “Національний кешбек” держава повертає споживачам 10% від суми покупки товарів українського виробництва. Кешбек діє на товари українського виробництва, які беруть участь у програмі, крім підакцизних (алкоголь, тютюнові вироби і пальне).
За даними опитування соціологічної служби Центру Разумкова, 21% українців оформили банківську картку для участі в програмі “Національний кешбек”. Рівень участі у програмі тим вищий, чим вищий рівень добробуту респондентів.