За даними опитування, проведеного соціологічною службою Центру Разумкова, 21% українців оформили банківську картку для участі в програмі “Національний кешбек”. Результати опубліковані на офіційному сайті Центру Разумкова.
У програмі беруть участь лише 12% людей старшого (60+ років) віку, тоді як і в інших вікових групах — від 22% до 29%.
Рівень участі у програмі тим вищий, чим вищий рівень добробуту респондентів — від 14% серед тих, хто відповів, що їх родина «ледве зводить кінці з кінцями» до 24,5% серед тих, хто відповідає, що «живе забезпечено», зазначили фахівці. Також, кількість учасників збільшується зі зростанням освітнього рівня респондентів – від 12% серед тих, хто має неповну або загальну середню освіту, до 28% серед тих, хто має вищу освіту.
У рамках проєкту “Національний кешбек” держава повертає споживачам 10% від суми покупки товарів українського виробництва. Кешбек діє на товари українського виробництва, які беруть участь у програмі, крім підакцизних (алкоголь, тютюнові вироби і пальне). За умовами програми, мінімальна сума кешбеку на місяць – 2 грн, максимальна – 3000 грн.
Серед причин неоформлення картки для участі в програмі опитані назвали наступні:
- 40% – відсутність інформації про програму.
- 14% – вважають, що участь у цій програмі їм нічого не дасть.
- 8% – ще не встигли оформити банківську картку для участі в програмі, але збираються це зробити пізніше.
- 5% – зазначили, що їм незрозуміло, як саме потрібно оформлювати цю картку.
- 2% – процедура участі у програмі є надто складною.
- 2% – взагалі не користуються банківськими картками.
- 0,7% – рідко купують українські товари.
Бета-тестування програми “Національний кешбек” стартувало 2 вересня. До програми долучилися понад 600 виробників і понад 20 000 торгових точок, зареєстровано понад 38 000 товарів. Серед відомих торгових мереж – Comfy, Епіцентр, Новус, Аптека низьких цін та ін.