Кібератака з використанням штучного інтелекту націлена на 2,5 мільярда власників акаунтів Gmail. Хакери використовують штучний інтелект для телефонних дзвінків користувачам та видають себе за представників служби підтримки Google. Про це пише Forbes.
Консультант з рішень Microsoft Сем Мітрович, повідомив про шахрайство у своєму нещодавньому дописі. Спершу Мітрович отримав сповіщення з проханням схвалити спробу відновлення облікового запису Gmail – досить поширену фішингову техніку для викрадення облікових даних.
Приблизно через 40 хвилин користувач отримав сповіщення про те, що він пропустив дзвінок від бізнес-сторінки Google Sydney. Через тиждень Сем Мітрович отримав ще одне сповіщення з проханням схвалити відновлення облікового запису та дзвінок.
Номер, з якого телефонували, також виявився з бізнес-сторінки. Мітрович зрозумів, що голос під час телефонного дзвінка був згенерований штучним інтелектом – він повторював “Алло” кожні 10 секунд.
За словами фахівців, хакери могли отримати доступ до облікових даних користувача, якби Мітрович схвалив запити про відновлення акаунту або надав свої облікові дані у дзвінку. Наразі під загрозою подібних випадків шахрайства з використанням ШІ перебувають всі користувачі Gmail.