Нещодавнє дослідження спеціалізованого порталу PYMNTS, проведене серед 2584 споживачів у Сполучених Штатах, показало, що в усіх вікових групах, окрім бебі-бумерів та людей похилого віку, клієнти банківських установ все частіше віддають перевагу використанню своїх смартфонів для здійснення фінансових операцій та транзакцій в інтернеті.
Загалом 58% клієнтів роздрібного банківського обслуговування повідомили, що смартфони є їхнім основним пристроєм для фінансової діяльності в інтернеті. При цьому міленіали та представники покоління Зет користуються мобільним банкінгом у 5 разів частіше, ніж їхні батьки.
Більшість споживачів вважають смартфони та комп’ютери однаково безпечними для онлайн-транзакцій. 57% споживачів вважають, що смартфони та комп’ютери однаково безпечні для надсилання та отримання грошей, а 56% сказали те ж саме щодо доступу до банківських рахунків.
Щоб мінімізувати ризик шахрайства, 83% споживачів банківських послуг бажають використовувати багатофакторну автентифікацію (MFA) для високоризикових транзакцій і нечастих операцій, а 62% бажають використовувати MFA для повсякденних транзакцій.
Крім того, 42% банківських клієнтів хочуть підтверджувати свою особу кожного разу, коли вони здійснюють вхід до банківського рахунку, а 47% – коли надсилають гроші та отримують їх від родини та друзів.