Японські фінансові групи Mitsubishi UFJ, Sumitomo Mitsui та Mizuho планують використовувати чат-боти на основі штучного інтелекту в роботі зі звітами та іншими внутрішніми завданнями. Також вони планують почати розробку власних ботів у партнерстві з Microsoft Japan.
Як зазначає видання Nikkei Asia, мова йде про економію часу на громіздкій паперовій роботі: наприклад, складання запитів, відповідей на запити, складання звітів, пошуку ділових правил, збирання основної інформації про клієнтів, підготовки документів, відповідей на запитання клієнтів онлайн тощо.
Mitsubishi UFJ вже цього літа почне використовувати чат-бот для такої роботи. Sumitomo Mitsui розпочала випробування чат-бота зі штучним інтелектом від Microsoft Japan та планує розгорнути інструмент для всіх співробітників приблизно цієї осені. Фінансова група Mizuho лише планує представити інструмент ШІ для внутрішнього використання, розглядаючи можливість співпраці з Microsoft Japan.
Щоб запобігти витоку даних, планується виключити дані про компанію, співробітників та клієнтів з навчального скрипту ШІ, заблокувати їх від зовнішнього доступу, обмежити ШІ приватною мережею або ж розробити свій власний ШІ.