Компанія Meta розглядає запровадження місячної підписки у соціальних мережах Facebook та Instagram, яка дозволить відключати рекламу для користувачів у ЄС. У вересні Meta нібито обговорювала свою пропозицію із європейськими регуляторами.
Як зазначає The Wall Street Journal, компанія хоче ввести для європейських користувачів щомісячну підписку за відключення реклами. Компанія називає його SNA (subscription no ads; передплата без реклами) і розраховує запустити послугу “найближчими місяцями”, пише видання.
Материнська компанія Meta запропонувала регуляторам можливість пропонувати користувачам варіант щомісячну плату замість перегляду персоналізованої реклами на основі їхньої інформації. Meta зараз не стягує з користувачів плату за доступ до основних сервісів компанії в жодному регіоні, але регулювання, пов’язане з конфіденційністю в ЄС, повинне вплинути на доходи компанії, що залежать від показу користувачам персоналізованої реклами. WSJ пов’язує рішення Meta із планами європейських регуляторів заборонити сервісам налаштовувати персональну рекламу без попередньої згоди від користувачів.
Раніше гігант соціальних мереж уже був оштрафований у деяких регіонах за недотримання правил конфіденційності та використання особистої інформації для показу користувачам персоналізованої реклами.
Meta запропонувала стягувати з користувачів до €13 на місяць за доступ до соціальних мереж без реклами на мобільних пристроях, а ціна для користувачів, які реєструються через веббраузер, коштуватиме €10, оскільки компанії не потрібно буде платити Apple чи Google комісію. Користувачам доведеться заплатити ще €6 за кожний додатковий обліковий запис.
Варто зазначити, що це не перша спроба компанії запровадити додаткові платні послуги для користувачів. У лютому 2023 року Meta додала послугу платної верифікації облікових записів у Facebook та Instagram за $11,99 на місяць, а для тих, хто оплачує її на iOS, — за $14,99 на місяць.