У службі електронної пошти Gmail від американської компанії Google з’являться нові правила, спрямовані на скорочення кількості спаму, підвищення безпеки та спрощення відмови від рекламних розсилок. Ці вимоги набудуть чинності в лютому 2024 року і торкнуться всіх, хто щодня надсилає понад 5 000 повідомлень на облікові записи Gmail.
Як зазначає The Verge, Google встановить чіткий поріг рівня спаму для відправників масових розсилок. Поки компанія тільки рекомендує утримувати рівень спаму нижче 0,3%, але незабаром це стане обов’язковим.
Від масових відправників потрібно надати одержувачам Gmail можливість відмовитися від підписки на комерційні електронні листи одним клацанням миші, щоб полегшити припинення отримання небажаних повідомлень. Запити на відмову від підписки на такі електронні листи мають бути опрацьовані протягом двох днів.
Google також вимагатиме, щоб відправники масових розсилок суворо аутентифікували свої електронні листи, дотримуючись кращих практик Google. Компанія стверджує, що це закриє теперішні лазівки, які використовуються зловмисниками, і зробить електронну пошту безпечнішою і такою, що заслуговує на довіру.