Продовжуючи втілювати у життя стратегію щодо просування у криптоіндустрії, компанія Mastercard оголосила про розширення свого консалтингового бізнесу на криптовалютну галузь. Ці послуги будуть націлені на банки та продавців, які потребують допомоги при впровадженні технологій із підтримкою криптовалют і невзаємозамінних токенів, пише Cointelegraph.
В анонсі президент відділу даних і послуг Mastercard Радж Сешадрі заявив, що компанія продовжуватиме допомагати клієнтам орієнтуватися в мінливому світі фінансів, а також допомагати їм визначати проблеми та будувати плани.
«Протягом останніх 20 років ми працювали з нашими клієнтами в банківській галузі, сферах фінансових технологій, роздрібної торгівлі, подорожей та інших секторах, допомагаючи їм розуміти та орієнтуватися у кожному виклику та можливостях, які виникають на їхньому шляху», — зазначив він
Тепер Mastercard консультуватиме бізнес щодо створення програм лояльності з підтримкою блокчейну та розробки стратегій для інтеграції криптовалют і NFT. Крім того, компанія використовуватиме свої партнерські відносини з «фірмами, що працюють у цифровому форматі», щоб запропонувати інноваційні рішення на базі блокчейну та інших технологій і допомогти клієнтам вийти на нові ринки.
Mastercard також допомагатиме центральним банкам у дослідженні та створенні CBDC. За словами представників компанії, її платформа дозволяє центральним банкам перед запуском своїх цифрових валют проводити дослідження, тестування і консультації з регуляторами та експертами платіжних систем.