Нідерландська компанія VEON, власниця українського мобільного оператора “Київстар”, оцінила збитки від масштабного збою, спричиненого кібератакою у грудні 2023 року майже в $100 млн.
Про це повідомляється на сайті компанії.
Нагадаємо, що інцидент, спричинений широкомасштабною кібератакою, призвів до тимчасового збою в роботі мережі та послуг “Київстар”, припинення надання голосового зв’язку у мобільних та фіксованих мережах, міжнародного роумінгу та SMS-послуг для клієнтів “Київстар” в Україні та за кордоном. Після стабілізації мережі “Київстар” пообіцяв віддячити своїм клієнтам за лояльність, зокрема надав місяць безкоштовного обслуговування за певними видами договорів.
Також у компанії зазначили, що через обмежений період, протягом якого критично важливі сервіси були недоступні, VEON не очікує суттєвого фінансового впливу на свої консолідовані результати за рік, що закінчився 31 грудня 2023 року. Проте компанія очікує, що втрата доходу внаслідок заходів щодо підвищення лояльності клієнтів, вжитих “Київстаром” для компенсації незручностей, спричинених збоями, матиме вплив на її консолідовані результати доходів за рік, що закінчується 31 грудня 2024 року. Вплив цих ініціатив на дохід оцінюється приблизно в 3,6 мільярда гривень (приблизно $95 млн).
У найближчі місяці «Київстар» планує продовжити роботу з відновлення та компенсації.