Американська некомерційна група захисту прав споживачів Public Citizen опублікувала звіт про вплив криптовалютних компаній на вибори у США. Згідно зі звітом, цьогоріч криптокорпорації вклали понад $119 млн у вплив на федеральні вибори в США: переважно для підтримки кандидатів, що виступають за криптовалюти, та протидії скептикам щодо криптовалют.
Як зазначається у релізі групи, це складає майже половину (48%) всіх корпоративних внесків на вибори 2024 року. Найбільшими донорами є компанії Coinbase ($50.5 млн) та Ripple ($49 млн).
Загальні витрати крипто-сектору за останні три виборчі цикли склали $129 млн. Це становить 15% всіх відомих корпоративних внесків з часу рішення Верховного суду у справі Citizens United v. Federal Election Commission у 2010 році, яке зняло заборону на подібні витрати корпорацій.
Криптовалютні корпорації, попри те, що почали брати участь у виборчому процесі лише з 2020 року, вже випередили всі інші сектори, крім нафтогазового, за обсягом витрат на вибори. За останні 14 років компанії, пов’язані з викопним паливом, витратили $176 млн на вплив на вибори.
Згідно зі звітом, непартійний супер PAC (комітет політичної дії) Fairshake отримав $107,9 млн безпосередньо від корпорацій та вже активно втрутився у 42 праймеріз під час виборчого циклу 2024 року. З цих 42 випадків втручання, Fairshake досяг бажаного результату у 36 перегонах.