У рідкісні хвилини відпочинку колишнього директора з цифрового розвитку та виконавчого віцепрезидента з глобальної роздрібної торгівлі Starbucks Адама Бротмана майже завжди можна застати за читанням книги. Сьогодні Бротман займає посаду генерального директора стартапу Brightloom, а в Starbucks він протягом майже десятиліття створював програму винагород і цифрові платформи, включаючи функціонал мобільних платежів.
Ми зібрали бізнес-книги, які Адам Бротман рекомендує прочитати.
“Антисоціальна мережа”, Бен Мезріч
Мезріч — один із улюблених авторів Бротмана. Він написав 20 книг, які досліджують перетин технологій, фінансів та оцінки ризиків. У книзі “Антисоціальна мережа” розповідається по те, як у січні 2021 року, завдяки шорт-сквізу (коли вартість акцій швидко зростає в ціні без жодних видимих на те причин, а потім так само швидко падає) на акції GameStop, група приватних інвесторів та користувачів Reddit перемогла хедж-фонд з Уолл-стріт.
“7 навичок високоефективних людей”, Стівен Кові
Ця класика 1989 року є однією з найпопулярніших книг про лідерство в Сполучених Штатах, її можна знайти на книжкових полицях президентів і генеральних директорів. Кові описує покрокову систему для покращення особистого та професійного життя та дає практичні поради з тайм-менеджменту, позитивного мислення та інших сфер. Як зазначив Адам Бротман, його улюблена порада з книги – “спочатку намагайтеся зрозуміти, а потім зробити так, щоб вас зрозуміли”.
“Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником”, Філ Найт
У своїх мемуарах мільярдер та співзасновник Nike Філ Найт докладно розповідає про те, як він перетворив компанію на бренд вартістю понад $30 млрд. “Якщо ви шукаєте натхнення, вам потрібна ця книга, — каже Бротман. — Це неймовірна історія про підприємницьку завзятість та бачення”.
“Влийте в це своє серце: як Starbucks будував компанію чашка за чашкою”, Говард Шульц
У своїй книзі бізнесмен, колишній голова ради директорів та CEO Starbucks Говард Шульц розповідає, як він перетворив компанію з єдиного магазину в Сіетлі на найбільшу у світі мережу кав’ярень, і згадує кумедну історію про те, як переконав батька Білла Гейтса інвестувати у цю франшизу.
“Говард пояснює не лише те, що він зробив, а й чому він це зробив, і це безцінно, — каже Бротман. — На мою думку, немає інших книг, де історія підприємницького успіху поєднувалася б із реальними уроками, які ви можете застосувати до власної кар’єри та життя”.