Шведська фінтех-компанія Klarna випустила новий інструмент розпізнавання зображень на основі штучного інтелекту, щоб покращити досвід своїх користувачів під час шопінгу. Інструмент Shopping Lens використовує ШІ для створення пошукового запиту із зображень товарів і спрямовує клієнтів на найкращі пропозиції в застосунку Klarna.
Як зазначається у релізі послуги, за допомогою Shopping Lens користувачі можуть робити знімки об’єктів і стилів, які привертають їхню увагу, а штучний інтелект Klarna ідентифікує ці предмети і надає інформацію про те, де їх можна придбати. Штучний інтелект розпізнає понад 10 мільйонів товарів, пропонуючи користувачам порівняння цін, огляди та детальну інформацію про роздрібні магазини з наявністю товару на складі.
Щоб покращити користувацький досвід, штучний інтелект Klarna враховує стиль товарів на фото і пропонує схожі товари, які відповідають йому. Технологія оптимізована для таких популярних категорій, як одяг, декор для дому та електроніка. Однак, щоб захистити конфіденційність, додаток Klarna гарантує, що на фотографіях, які він використовує, не з’являються обличчя чи тіла.
Також у користувачів є можливість сканувати штрих-коди мільйонів товарів у магазинах-учасниках програми, а після сканування отримати більше інформації про наявність товару, а також про альтернативні кольори та версії, і навіть порівняти ціни з іншими магазинами. У деяких магазинах є можливість оплатити покупку через застосунок Klarna, відсканувавши QR-код.
Функція Shopping Lens наразі доступна користувачам у США, Великої Британії, Німеччині, Швеції, Данії та Норвегії, які мають встановлений застосунок Klarna.
Завдяки новому інструменту зі штучним інтелектом Klarna конкурує з такими великими технологічними компаніями, як Google та Amazon, які в останні роки запустили подібні продукти, зокрема Google Lens та Amazon Rekognition.