Шведська фінтех-компанія Klarna анонсувала запуск свого першого плану-підписки Klarna Plus, який коштуватиме користувачам $7,99 на місяць. Підписка надаватиме низку переваг, серед яких відсутність додаткової плати за обслуговування при використанні одноразової картки Klarna, подвійні бали винагороди та доступ до ексклюзивних знижок від популярних брендів.
Як зазначається у релізі компанії, преміальний сервіс підписки Klarna Plus підтримує стратегію розвитку компанії і є відповіддю на дослідження, яке показало, що користувачі потребують покращеного досвіду покупок за допомогою моделі підписки. За допомогою Klarna Plus компанія має намір задовольнити цей попит, а також покращити взаємодію з американськими споживачами. Крім того, запуск допомагає Klarna у подальшій диверсифікації свого портфоліо платіжних і шопінгових рішень.
Klarna представила нову послугу, щоб розширити свої можливості та забезпечити покращений клієнтський досвід. Крім того, запуск Klarna Plus відбувається після періоду експансії компанії на американському ринку, коли Klarna продовжує розвивати там послугу “купи зараз, заплати пізніше”, перетворюючись на екосистему покупок і платежів.
Дані компанії показують, що її клієнтська база в США розширилася протягом 2023 року на 32%, досягнувши 37 млн споживачів. Таке зростання можна пояснити розвитком набору платіжних і шопінгових послуг Klarna в США, який наразі включає гнучкі варіанти оплати, а також набір рішень для шопінгу.
Klarna прагне вдосконалити способи здійснення покупок та оплати в Інтернеті та в магазинах і має на меті подальший розвиток своїх послуг. Наразі понад 500 000 світових ритейлерів інтегрують технологічні та маркетингові рішення Klarna, серед яких H&M, Saks, Sephora, Ikea, Expedia Group, Airbnb та інші.