За останній рік кількість підприємців, які використовують програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) “Каса” від ПриватБанку, збільшилася на третину й досягла 51 тисячі клієнтів. Загалом в екосистемі еквайрингу банку підключено понад 57 тисяч таких програмних касових апаратів, що свідчить про зростання популярності цифрових інструментів для ведення бізнесу.
Як повідомили у пресслужбі банку, майже половина роздрібної мережі еквайрингу ПриватБанку вже поєднує використання POS-терміналів або мобільного застосунку “Термінал” із сервісом “Каса”. Особливо активно цей сервіс інтегрують інтернет-магазини – серед користувачів інтернет-еквайрингу Liqpay за рік кількість підключень до “Каси” зросла на 65%.
Підприємці можуть безкоштовно підключити ПРРО “Каса” від ПриватБанку та розпочати фіскалізацію операцій через різні канали: через POS-термінал, на смартфоні за допомогою застосунку “Термінал” або через сервіс інтернет-еквайрингу LiqPay.
Особистий кабінет сервісу “Каса” надає користувачам можливість онлайн реєструвати торгові точки, касирів та каси без відвідування податкової служби. Крім того, підприємці отримують інструменти для моніторингу продажів і управління товарним довідником.
Нагадаємо – минулого року ПриватБанк повідомляв, що кожний четвертий користувач ПРРО “Каса” працює через смартфон. Станом на початок червня 2024 року з більше ніж 40 тисяч активних клієнтів “Каси” понад 10 тисяч вже були клієнтами мобільного застосунку “Термінал”.