Державний “ПриватБанк” повідомив про зростання відсотка користувачів, які використовують сервіс програмного реєстратора розрахункових операцiй (ПРРО) “Каса” через смартфон та мобільний застосунок “Термінал”. Нині вже кожний четвертий користувач ПРРО ПриватБанку працює через смартфон.
Як зазначається у релізі держбанку, за словами Сергія Макаренка, керівника напрямку торгового еквайрингу, на початок червня з більше ніж 40 тисяч активних клієнтів “Каси” понад 10 тисяч вже були клієнтами мобільного застосунку “Термінал”.
“Українські підприємці можуть без додаткової плати підключити сервіс ПРРО “Каса” ПриватБанку та почати фіскалізацію операцій на смартфоні через застосунок “Термінал”. Підключивши сервіс у застосунку “Термінал” на смартфоні, підприємці отримують еквайринг, програмний реєстратор розрахункових операцій (ПРРО) та інші послуги”, — йдеться у релізі.
Макаренко також зазначив, що серед всіх підприємців — клієнтів “ПриватБанку”, які приймають платежі за товари і послуги через застосунок “Термінал”, кожний другий користується ПРРО банку.
За оцінками установи, користувачі сервісу за 5 місяців 2024 року зекономили майже 40 млн грн на додатковій оплаті користування такими продуктами в порівнянні зі сторонніми сервісами.