Ingka Group, материнська компанія Ikea Retail, представила власний інструмент для натхнення та шопінгу на основі штучного інтелекту в магазині OpenAI GPT Store. Споживачі можуть використовувати Ikea Assistant, модель ШІ від IKEA, щоб описати свої конкретні потреби в дизайні житла та отримати індивідуальні рекомендації.
Як зазначається у релізі компанії, ШІ-помічник від ІКЕА також дозволяє покупцям вивчати каталог ритейлера та перевіряти наявність товару в різних магазинах мережі, а також надихатися реальними історіями перетворення будинків у глобальній спільноті ІКЕА та порадами від експертів з меблів.
Покупець може сказати інструменту, що він шукає обідній стіл на вісім персон, і чат-бот відповість зображеннями товарів, які відповідають опису, а також цінам та середнім оцінкам клієнтів, як показано на прикладі відео, яким поділилася компанія. Він також може надати посилання безпосередньо на оформлення замовлення на сайті ІКЕА.
Користувачі також можуть запитувати поради щодо дизайну або просити інструмент показати їм обстановку в межах певних параметрів. Наприклад, ШІ може відповісти на запит про “затишне планування вітальні для невеликої квартири з використанням екологічно чистих матеріалів”. Запити можуть бути й більш конкретними, наприклад, про те, як певні товари ІКЕА виглядатимуть разом на кухні.
Наразі Ikea Assistant доступний лише для користувачів GPT Plus у США, але протягом 2024 року Ikea планує вийти на інші ринки, де доступний ChatGPT. Інструмент доступний в магазині OpenAI GPT за ціною $20 на місяць.
Ініціатив IKEA є лише останнім із низки оприлюднених рішенням на основі генеративного штучного інтелекту, яке вийшло на ринок нещодавно. У жовтні 2023 року Walmart дебютував з низкою функцій на основі генеративного ШІ та доповненої реальності, а Amazon представив покупця-помічника Rufus gen AI на початку цього місяця.