Технологія генеративного штучного інтелекту має значний інтерес серед представників фінансових установ. Згідно з опитуванням розробницької Finastra, 83% представників галузі повідомили, що прагнуть впроваджувати технологію ШІ, а 37% вже впровадили або вдосконалили свої можливості в галузі штучного інтелекту протягом останнього року, що на 7 в.п. більше, ніж у 2022 році.
Як зазначається у релізі дослідження, з 956 опитаних фахівців 36% планують використовувати ШІ для збору та аналізу даних для екологічних, соціальних та управлінських цілей, 34% — для автоматизації ручних завдань, а ще 33% — для покращення ІТ-операцій.
Опитування показало, що 87% учасників схвильовані темпами змін, 83% з нетерпінням чекають на нові можливості, які з’являться перед їхніми фінансовими організаціями, а 81% з нетерпінням чекають на зміни, що відбудуться в усій галузі.
Дослідження також підкреслило, що за останній рік зросла важливість банкінгу як послуги (BaaS), впровадження цих рішень зросло на 37%. Майже половина респондентів використовували BaaS або вдосконалювали свої BaaS-системи протягом останніх 12 місяців, що демонструє значний стрибок у порівнянні з минулим роком. Країни з найвищими показниками впровадження торік — це США з 64%, В’єтнам з 55% і Саудівська Аравія з 53%.
Попри нестабільність у технологічному секторі цього року, опитування показало, що більшість представників фінансових установ (69%) оптимістично налаштовані щодо відновлення інвестицій у першій половині 2024 року. Більшість респондентів також вважають, що відкриті фінанси змінили правила гри в секторі: 46% заявили, що половина їхніх користувачів користується послугами відкритого банкінгу.