Японський банківський фінансовий холдинг Mizuho та американська електронна корпорація IBM представили нову ініціативу з використання генеративного штучного інтелекту для управління реагуванням на ІТ-інциденти. Компанії провели перевірку концепції використання платформи IBM watsonx для покращення виявлення та реагування на помилки в операціях Mizuho.
Як зазначає Finextra, нове рішення продемонструвало рівень в 98% точності моніторингу та реагування на повідомлення про помилки протягом тримісячного випробування. Сервіс допоміг скоротити кроки до відновлення і підвищити швидкість відновлення.
В разі збою, банківські системи потребують швидкого відновлення. Однак, коли виявляється помилка, оператори можуть отримувати цілий потік повідомлень і звітів, що ускладнює визначення причини події та, зрештою, затягує час відновлення.
Система використовує генеративний ШІ для аналізу патернів, які можуть спричинити помилки в реагуванні на інциденти. Рішення пов’язує додаток, що підтримує операції з виявлення подій, з платформою watsonx. Використання watsonx дозволяє Mizuho полегшити внутрішні операції та забезпечити гнучке налаштування меню моніторингу та операцій персоналом на місцях.
Mizuho та IBM планують розширити тестування виявлення подій та реагування на них і застосувати його у виробничому середовищі протягом наступного року. Компанії також планують працювати над управлінням інцидентами та розширеним аналізом відмов з використанням генеративного ШІ.
Mizuho є палкими прихильниками використання генеративного ШІ. Японський банк співпрацює з Fujitsu над застосуванням технологій генеративного ШІ в робочих процесах і завданнях, включаючи генерацію вихідного коду, розробку та обслуговування систем. Торік банк зробив ще один крок до впровадження технології в масштабах всього підприємства, зробивши платформу OpenAI від Microsoft доступною для своїх 45 000 працівників.