Американська транснаціональна корпорація Citigroup погодилася продати китайському дочірньому банку британського HSBC свій бізнес у сфері управління активами заможних роздрібних інвесторів. Операцію планують завершити у першій половині 2024 року, а вартість угоди сторони не розкривають.
Як зазначає Reuters, угода не включає китайський бізнес Citigroup, пов’язаний з інституційними інвесторами. У портфель, який купує HSBC Bank China, увійдуть активи та депозити заможних роздрібних клієнтів на $3,6 млрд.
За словами представника Citi, угода відповідає інтересам їх клієнтів, колег та всіх залучених сторін. Citi анонсував відхід із роздрібного сегмента в 14 країнах світу ще у 2021 році, а в грудні 2022 року оголосив, що згорне бізнес з обслуговування фізичних осіб у Китаї. З моменту оголошення про свій намір вийти зі споживчого банкінгу на 14 ринках Азії, Європи, Близького Сходу та Мексики в рамках стратегічного оновлення, Citi вже закрив продажі на восьми ринках.
Окрім угоди з продажу споживчого банкінгу в Китаї, Citi планує завершити продаж споживчого бізнесу в Індонезії пізніше цього року. Citi також оголосив, що планує провести IPO своїх банківських операцій у сфері споживчого, малого та середнього бізнесу в Мексиці.
Очікується, що придбання портфеля активів Citi допоможе HSBC розширити свою присутність у Китаї, одному з ключових ринків. Два роки тому HSBC оголосили про намір інвестувати понад $3,5 млрд протягом п’яти років у розвиток азійського бізнесу у сфері обслуговування заможних клієнтів. З того часу HSBC суттєво розширив штат у Китаї, найнявши 1,4 тисячі менеджерів для продажу інвестиційних продуктів. Найбільший європейський кредитор обіцяє вийти з менш прибуткових географічних регіонів, щоб зосередитися на ключовому джерелі доходів.