Бюро фінансового захисту споживачів США (CFPB) подало позов проти JPMorgan Chase, Bank of America та Wells Fargo, звинувачуючи банки у нездатності захистити користувачів від шахрайства на платформі Zelle. Про це пише Finextra.
Бюро фінансового захисту споживачів США (CFPB) подало позов проти JPMorgan Chase, Bank of AmericaCFPB стверджує, що банки та Early Warning Services поспішили з запуском Zelle. За словами регулятора, банки прагнути конкурувати з Venmo та CashApp, не впровадивши належних заходів безпеки для користувачів. За даними CFPB, клієнти JPMorgan Chase, Bank of America та Wells Fargo втратили понад $870 мільйонів за 7 років існування мережі.
Платіжну платформу Zelle запустили у 2017 році, її обслуговує приватна фінансова компанія Early Warning Services, що належить семи найбільшим банкам США. У 2022 році через платформу було проведено транзакцій на суму $629 мільярдів, що вдвічі більше, ніж у найближчого конкурента Venmo.
У позові CFPB зазначається, що сотні тисяч споживачів подали скарги на шахрайство, але здебільшого не отримали допомоги. Банки також нібито не проводили належного розслідування скарг і не забезпечували користувачам передбачену компенсацію за шахрайство та помилки. CFPB прагне домогтися відшкодування збитків для постраждалих споживачів та накласти цивільний штраф.
Зауважимо – новообраний президент США Дональд Трамп та республіканці в Конгресі планують суттєво обмежити повноваження та фінансування CFPB. Зміни відповідатимуть інтересам банків, кредитних компаній та інших фінансових установ, які критикували CFPB за надмірне регулювання.