Розробники британського цифрового банку Monzo представили повністю незалежну резервну банківську систему, яка охоплює дані, програмне забезпечення та інфраструктуру. Нова банківська платформа може бути миттєво активована під час технічних збоїв основної платформи.
Про це пише Finextra. Система Monzo Stand-in дозволяє клієнтам здійснювати платежі, знімати готівку, блокувати картки та здійснювати банківські перекази навіть коли основний додаток Monzo не працює.
Проблема збоїв у банківській галузі стала серйозним приводом для занепокоєння регуляторів та політиків, оскільки все більше клієнтів переходять на онлайн-обслуговування. За даними Казначейського комітету Великої Британії, дев’ять найбільших банків та будівельних товариств країни за останні два роки накопичили щонайменше 803 години технічних збоїв, що еквівалентно більш ніж 33 дням.
Резервна платформа Monzo працює на серверах Google Cloud Platform і здатна перебрати на себе функції основної платформи, яка використовує Amazon Web Services (AWS), у випадку серйозних інцидентів. Додаток Monzo періодично перевіряє, чи активована резервна система, і якщо так, переходить на спрощений інтерфейс, який підтримує найважливіші функції банку.
Нагадаємо – необанки суттєво посилюють свої позиції на британському фінансовому ринку. За даними дослідження RFI Global, що охопило 4000 респондентів, 9% британців використовують необанки як основного постачальника дебетових карток, порівняно з 1% у 2020 році.