Необанки суттєво посилюють свої позиції на британському фінансовому ринку. За даними дослідження RFI Global, що охопило 4000 респондентів, 9% британців використовують необанки як основного постачальника дебетових карток, порівняно з 1% у 2020 році.
Про це пише Finextra. Загальна кількість користувачів цифрових фінансових сервісів, включаючи Monzo, Starling, Revolut та Klarna, зросла з 16% дорослого населення у 2018 році до 50% у 2024 році. За цей же період частка ринку традиційної “великої шістки” банків зменшилася з 85% до 71%.
Дослідження також показало, що клієнти необанків витрачають на 20% більше коштів через дебетові картки порівняно з користувачами традиційних банків. За словами Губерта Петки, директора групи RFI Global, цифрові банки особливо популярні серед молодших поколінь – Gen Z та міленіалів, які цінують зручність та передові цифрові можливості.
Водночас дослідження виявило, що майже половина британських споживачів змушена використовувати заощадження для покриття зростаючих витрат на життя. Чверть опитаних планує збільшити використання кредитних послуг цього року, включаючи кредитні картки та сервіси розстрочки Buy Now, Pay Later.
Нагадаємо – згідно з дослідженням SplitMetrics, британські необанки вперше обійшли традиційні банки за кількістю завантажень мобільних додатків у 2024 році. Лідерами серед необанків за кількістю завантажень стали Revolut (15,6 млн), Monzo (1,8 млн) та Starling (463 тис.).