Американська платформа контролю витрат Brex запустила рішення Brex Assistant, який у компанії називають флагманським продуктом з набором можливостей Brex AI. Новий інструмент призначений для спрощення та покращення управління витратами співробітників, що робить його частиною більшого набору AI-рішень Brex, спрямованих на підвищення ефективності та точності управління витратами.
Як зазначається у релізі компанії, Brex Assistant використовує технологію штучного інтелекту разом з даними з календаря, організаційним контекстом, минулими витратами та ексклюзивними інтеграціями для автоматичного заповнення документації про витрати та віднесення витрат до відповідної категорії.
На додаток до автоматизації нудних завдань асистент може відповідати на запити співробітників про минулі транзакції та витрати, які зазвичай спрямовуються до їхньої фінансової команди. Ця функція спрямована на підвищення продуктивності шляхом скорочення часу, витраченого на адміністративні завдання.
“Brex відомий тим, що пропонує дивовижний досвід управління витратами співробітників, і, надаючи кожному асистента такого рівня, ми реалізували наш найбільш революційний досвід”, – сказав Енріке Дубуграс, співзасновник і співголова правління Brex.
Він додав, що фінансові команди та менеджери можуть очікувати на рекордний рівень комплаєнсу та підвищення продуктивності.
У серпні 2023 року Brex представила на своїй платформі рішення для управління кредиторською заборгованістю на основі штучного інтелекту, яке об’єднало розширені можливості оплати рахунків і купівельних карток. Дубуграс підкреслив важливість цієї функції, заявивши, що вона дозволяє компаніям контролювати всі витрати, не пов’язані з оплатою праці, незалежно від того, виставлені вони рахунки чи ні.