Deutsche Bank отримав догану від німецького наглядового органу Bafin за неправильні операції та перебої в обслуговуванні у своєму підрозділі Postbank. Deutsche Bank перепрошує перед клієнтами Postbank за збої в роботі.
Як зазначає Reuters, очільник BaFin Марк Бренсон назвав ці збої “неприйнятними і надзвичайними”, вказавши на неадекватність банку. Він продовжив: “Я б навіть сказав, що це безпрецедентна ситуація, коли ми дивимося на те, скільки скарг надходить на одну установу”. Регулятор заявив, що “вживатиме відповідних наглядових заходів у разі необхідності”.
Deutsche Bank почав купувати Postbank з його мільйонами клієнтів і корінням у поштовій системі країни у 2008 році під час світової фінансової кризи, але протягом багатьох років намагався завершити інтеграцію.
У липні Deutsche заявив, що завершив останній етап інтеграції, але два тижні тому регулятор BaFin заявив, що побачив “значні порушення” в Postbank. Банк заявив, що міграція 12 мільйонів клієнтів Postbank і 50 мільярдів індивідуальних наборів даних до іншої ІТ-системи в липні пройшла без збоїв, але його німецький роздрібний бізнес відтоді стикається з проблемами.
Вони включали перебої в онлайн-пропозиціях, труднощі з обслуговуванням клієнтів і тривалий час обробки заявок. Сервісні центри були перевантажені різким збільшенням кількості клієнтських запитів, а низка критично важливих внутрішніх робочих процесів перестала працювати. В результаті тисячі клієнтів, багато з яких є вразливими людьми з обмеженими фінансовими ресурсами, були заблоковані у своїх рахунках, часто на кілька тижнів.
На початку цього місяця цей збій викликав безпрецедентний публічний осуд з боку фінансового наглядового органу BaFin, який розкритикував Deutsche за “значні порушення в роботі з клієнтами” і нагадав найбільшому банку країни, що він зобов’язаний “дотримуватися встановлених законом термінів для захисту клієнтів”.
Догана від BaFin призвела до публічних вибачень та посилення зусиль для розв’язання проблем. За словами особи, знайомої з цим питанням, у банку були “шоковані”.