Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Інвестиції у стартапи США зросли на 75% завдяки буму штучного інтелекту

    15 Липня 2025

    У Києві викрили 15 шахрайських кол-центрів, які заробляли на фейкових інвестиціях у криптовалюту

    15 Липня 2025

    Марк Цукерберг анонсував багатомільярдні інвестиції в інфраструктуру для ШІ

    15 Липня 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Регулятор виніс догану Deutsche Bank за “неприйнятні” збої в їх дочірньому Postbank

    Регулятор виніс догану Deutsche Bank за “неприйнятні” збої в їх дочірньому Postbank

    21 Вересня 2023
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Deutsche Bank отримав догану від німецького наглядового органу Bafin за неправильні операції та перебої в обслуговуванні у своєму підрозділі Postbank. Deutsche Bank перепрошує перед клієнтами Postbank за збої в роботі.

    Як зазначає Reuters, очільник BaFin Марк Бренсон назвав ці збої “неприйнятними і надзвичайними”, вказавши на неадекватність банку. Він продовжив: “Я б навіть сказав, що це безпрецедентна ситуація, коли ми дивимося на те, скільки скарг надходить на одну установу”. Регулятор заявив, що “вживатиме відповідних наглядових заходів у разі необхідності”.

    Deutsche Bank почав купувати Postbank з його мільйонами клієнтів і корінням у поштовій системі країни у 2008 році під час світової фінансової кризи, але протягом багатьох років намагався завершити інтеграцію.

    У липні Deutsche заявив, що завершив останній етап інтеграції, але два тижні тому регулятор BaFin заявив, що побачив “значні порушення” в Postbank. Банк заявив, що міграція 12 мільйонів клієнтів Postbank і 50 мільярдів індивідуальних наборів даних до іншої ІТ-системи в липні пройшла без збоїв, але його німецький роздрібний бізнес відтоді стикається з проблемами.

    Вони включали перебої в онлайн-пропозиціях, труднощі з обслуговуванням клієнтів і тривалий час обробки заявок. Сервісні центри були перевантажені різким збільшенням кількості клієнтських запитів, а низка критично важливих внутрішніх робочих процесів перестала працювати. В результаті тисячі клієнтів, багато з яких є вразливими людьми з обмеженими фінансовими ресурсами, були заблоковані у своїх рахунках, часто на кілька тижнів.

    На початку цього місяця цей збій викликав безпрецедентний публічний осуд з боку фінансового наглядового органу BaFin, який розкритикував Deutsche за “значні порушення в роботі з клієнтами” і нагадав найбільшому банку країни, що він зобов’язаний “дотримуватися встановлених законом термінів для захисту клієнтів”.

    Догана від BaFin призвела до публічних вибачень та посилення зусиль для розв’язання проблем. За словами особи, знайомої з цим питанням, у банку були “шоковані”.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяBrex представила AI-асистента для оптимізації управління витратами співробітників
    Наступна стаття Uber попереджає про підвищення цін на свої послуги в Європі на 40% через зміни у законодавстві

    Схожі статті

    У Києві викрили 15 шахрайських кол-центрів, які заробляли на фейкових інвестиціях у криптовалюту

    15 Липня 2025

    ЄІБ надасть Укрексімбанку €100 мільйонів для підтримки малого бізнесу

    15 Липня 2025

    Британський необанк Starling Bank розглядає можливість IPO у США

    15 Липня 2025

    Верховна Рада розгляне законопроєкт про спрощену процедуру повернення коштів зі збанкрутілих банків

    15 Липня 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Інвестиції у стартапи США зросли на 75% завдяки буму штучного інтелекту

    15 Липня 2025

    У Києві викрили 15 шахрайських кол-центрів, які заробляли на фейкових інвестиціях у криптовалюту

    15 Липня 2025

    Марк Цукерберг анонсував багатомільярдні інвестиції в інфраструктуру для ШІ

    15 Липня 2025

    Український фонд стартапів та Glovo розпочинають програму Glovo Startup Lab 3.0

    15 Липня 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту