Компанія Apple зберегла позицію найдорожчого бренду у світі з вартістю в $574,5 мільярда. Згідно з дослідженням Brand Finance Global 500 2025, чотири з п’яти найдорожчих брендів світу належать до технологічного сектору.
Загальна вартість 500 найцінніших брендів світу зросла на 10% до $9,5 трильйона у 2025 році, значно перевищивши темпи глобального економічного зростання, яке становить 2,8%. Аналітики звернули увагу на прорив NVIDIA – вартість бренду зросла на 98%, що дозволило компанії вперше увійти до топ-10.
Серед лідерів зростання з 2020 року опинилися компанії з різних сфер – від азартних ігор (DraftKings та Fanduel) до виробників електромобілів (BYD) та напівпровідників (NVIDIA, AMD, TSMC). Китайські бренди, такі як TikTok, Pinduoduo та BYD, демонструють істотне зростання, кидаючи виклик усталеним лідерам ринку.
У географічному розрізі американські бренди продовжують домінувати в рейтингу – 193 компанії становлять понад половину загальної вартості. За ними йдуть Китай та Німеччина з 69 та 27 брендами відповідно. Серед секторів економіки лідирує банківський сектор з 79 брендами, за ним слідують роздрібна торгівля та медіа.
Зауважимо – у рейтингу Brand Finance Apple випередила Microsoft, яка оцінюється в $461 мільярд. Компанія також наближається до ринкової капіталізації у $4 трильйони, випереджаючи своїх конкурентів Nvidia та Microsoft.