Компанія Apple вчетверте поспіль утримала титул найціннішого бренду у світі. Згідно з дослідженням Kantar Brandz, яке вже 20 років складає рейтинг вартості брендів, технологічний гігант оцінюється у $1,3 трильйона, що на 28% більше порівняно з минулим роком.
Про це інформує Fortune. Вартість бренду Apple перевищує валовий внутрішній продукт Саудівської Аравії та дорівнює сумарному ВВП Швеції, В’єтнаму та Перу разом узятих. У п’ятірку найцінніших брендів також увійшли Google, Microsoft, Amazon та Nvidia. Топ-10 найдорожчих компаній світу:
- Apple – $1.3 трлн;
- Google – $944 млрд;
- Microsoft – $885 млрд;
- Amazon – $866 млрд;
- Nvidia – $509 млрд;
- Facebook – $301 млрд;
- Instagram – $229 млрд;
- McDonald’s – $221 млрд;
- Oracle – $215 млрд;
- Visa – $213 млрд.
За минулий рік вартість бренду виробника чипів Nvidia збільшилася на рекордні 152%, що є найвищим показником серед усіх компаній у списку. Значне зростання понад 100% також показали Huawei, VMware, Xiaomi та Instagram.
Найвищу позицію серед новачків у рейтингу посіла компанія OpenAI, розробник ChatGPT, яка дебютувала на 60-му місці з вартістю бренду $43,5 млрд.
Нагадаємо – у квітні Apple очолила падіння серед так званої групи «великої сімки» (Apple, Microsoft, Alphabet, Amazon, Nvidia, Meta і Tesla), тоді акції Apple впали на 23% протягом чотирьох торгових сесій. Головною причиною такого різкого падіння стало введення масштабних тарифів на імпорт Дональдом Трампом.