Згідно з новим дослідженням банку NatWest, 42% британських підприємств виявляють зацікавленість у впровадженні технологій відкритого банкінгу (Open Banking) у свою діяльність. Головною мотивацією для такого кроку є потенційні переваги у вигляді підвищення безпеки та запобігання шахрайству. Проте значна частина компаній все ще стримується через недостатнє розуміння самої технології.
Про це пише Finextra. Опитування, проведене серед більш ніж 800 представників бізнесу для платіжного сервісу Payit від NatWest, виявило, що дві третини фірм стикалися з проблемами під час обробки платежів, які негативно впливали на їхню діяльність. Понад 20% компаній витрачають понад 6 годин на місяць на управління та зберігання конфіденційної інформації клієнтів.
Дослідження також показало, що 44% підприємств відзначають неефективність платіжних процесів, яка часто призводить до проблем із грошовими потоками. Відкритий банкінг розглядається як потенційне рішення цих труднощів.
Примітним є рівень довіри до різних постачальників послуг відкритого банкінгу. Майже 90% підприємств висловлюють впевненість у здатності традиційних банків надавати безпечні рішення у сфері відкритого банкінгу. Для порівняння, фінтех-альтернативам довіряють близько трьох чвертей опитаних компаній.
Нагадаємо – майже половина американських споживачів (46%) готові використовувати послуги відкритого банкінгу для здійснення платежів, особливо для оплати регулярних рахунків. 40% споживачів хотіли б використовувати Open Banking для оплати щомісячних рахунків, а 35% – для покупки продуктів.