Майже половина американських споживачів (46%) готові використовувати послуги відкритого банкінгу для здійснення платежів, особливо для оплати регулярних рахунків. Про це свідчать дані нового дослідження PYMNTS Intelligence, проведеного у співпраці з Spreedly.
Згідно зі звітом, 40% споживачів хотіли б використовувати Open Banking для оплати щомісячних рахунків, а 35% – для покупки продуктів. Дослідження також показало, що для 16% споживачів доступні методи оплати безпосередньо впливають на рішення про покупку.
Відкриті платіжні системи стають критично важливими для бізнесу, особливо в контексті захисту від збоїв у обслуговуванні. За оцінками експертів, перебої в роботі коштують компаніям зі списку Global 2000 близько $400 мільярдів щорічно.
Використання відкритих платіжних платформ дозволяє компаніям оптимізувати обробку транзакцій, знизити витрати та забезпечити безперебійність роботи завдяки можливості перенаправлення платежів через альтернативні шлюзи. Крім того, інтеграція з протоколами відкритого банкінгу відкриває нові можливості для персоналізації послуг та підвищення лояльності клієнтів.
Нагадаємо – у лютому 2024 року платіжна система Mastercard запустила програму, яка використовує систему Open Banking для оптимізації процесу відкриття рахунків для деяких дебетових і передплачених продуктів у США. А у квітні Visa представила відкритий банкінг у США, використовуючи технологію нещодавно придбаного шведського постачальника Tink.