Ant Group підписала 11 партнерських угод зі світовими організаціями, що займаються електронними гаманцями та картками, в рамках програми зі створення дружніх до споживачів зон платежів. Програма, яка була запущена в Пекіні, є спробою створити міжнародні зони, зручні для споживачів, в основних туристичних і комерційних центрах Китаю.
Як зазначає FinTech Magazine, відповідні зони будуть підтримуватися відповідними місцевими органами влади та управління, а Ant Group та її платіжні партнери співпрацюватимуть з місцевими торговцями, комерційними районами та туристичними об’єктами, щоб покращити досвід іноземних відвідувачів, спростивши проведення платежів.
Очікується, що Ant Group зможе ефективно розширити свої платіжні рішення завдяки партнерству з 11 новими електронними гаманцями та картковими організаціями – AlipayHK (САР Гонконг, Китай), Changi Pay (Сінгапур), HiPay (Монголія), Kakao Pay (Південна Корея), MPay (САР Макао, Китай), Naver Pay (Південна Корея), OCBC Digital (Сінгапур), Toss Pay (Південна Корея), Touch ‘n’ Go eWallet (Малайзія) і TrueMoney (Таїланд). Помітним є партнерство з пакистанською фінтех-платформою NayaPay – вперше пакистанські мандрівники зможуть використовувати Alipay+ для здійснення платежів
Завдяки своїй платформі Alipay+ Ant Group пропонує набір транскордонних мобільних платежів і технологічних рішень для діджиталізації, щоб міжнародні мандрівники могли платити за допомогою своїх домашніх електронних гаманців під час відвідування країни. За допомогою Alipay+ туристи також можуть прив’язати основні міжнародні банківські картки, включаючи Visa, Mastercard, JCB, Discover та Diners Club International, до додатка Alipay та здійснювати покупки без необхідності відкривати рахунок у місцевому банку.