Банки, залучені до проблеми, спричиненої крахом фінтех-посередника Synapse, досягли певного прогресу у відновленні інформації про рахунки клієнтів. Інформації про рахунки клієнтів вже перебувають у процесі зведення, що може призвести до розблокування коштів протягом декількох тижнів.
Як зазначає CNBC, керуюча справами про банкрутство Синапс, Єлена Макуільямс, заявила, що до $96 мільйонів коштів клієнтів відсутні. Понад 100 000 клієнтів фінтех-додатків, таких як Yotta, Juno та Copper, не мають доступу до своїх рахунків з травня. Банк Evolve спочатку планував випустити $46 млн з рахунків обробки платежів для часткових виплат клієнтам. Тепер здається можливим повне відновлення рахунків клієнтів.
Регулятори, включаючи Федеральну резервну систему та Федеральну корпорацію страхування депозитів, тиснуть на банки, щоб вони звільнили кошти. Голова ФРС Джером Пауелл закликав Evolve зробити все можливе, щоб зробити гроші доступними для вкладників.
Банк Evolve подав відповідь на запит Управління з регулювання фінансової індустрії (FINRA). У відповіді банк стверджує, що депозити Yotta були переведені з Evolve до мережі інших банків наприкінці жовтня 2023 року. Банк надав електронний лист від генерального директора Yotta Адама Моеліса, який підтверджує цей факт. Однак генеральний директор Yotta зазначає, що Synapse та Evolve наразі надають суперечливу інформацію щодо цього питання.
У липні стало відомо, що російські хакери атакували Evolve та опублікували дані користувачів кількох фінтех-фірм у даркнеті. ФРС оголосив догану банку Evolve за неналежне управління партнерством з фінтех-компаніями.