Згідно з даними Mastercard, американські покупці цього року віддавали перевагу онлайн-покупкам у Чорну п’ятницю. Продажі в традиційних офлайн-магазинах у США зросли лише на 0,7%, а в інтернеті кількість покупок зі знижками зросла до 14,6%.
Як передає Reuters, мешканці США витратили приблизно $10,8 млрд в інтернеті, що на 10,2% більше, ніж у Чорну п’ятницю 2023 року. Гіганти електронної комерції інвестували значні кошти в доставку товарів під час святкового сезону, щоб стимулювати електронну комерцію.
Традиційно Чорна п’ятниця (Black Friday) – це період великих знижок та розпродажів в онлайн та офлайн магазинах по всьому світу. Цьогоріч Чорна п’ятниця припала на 29 листопада, часто акції тривають цілий тиждень або навіть довше.
За даними Adobe Analytics, найпопулярнішими покупками стали косметика, Bluetooth-колонки та кавомашини. У 2023 році у чорну п’ятницю американські покупці витратили $9,8 млрд онлайн, а у 2022 році – $9,1 млрд. Adobe відстежує пристрої, які використовують її ПЗ для забезпечення понад 1 трильйона відвідувань американських роздрібних сайтів.
Нагадаємо – у 2023 році онлайн-продажі в Чорну п’ятницю перевищили $70,9 млрд у всьому світі. Тоді рекордні 79% усього трафіку покупок — як переглядів, так і покупок, цьогоріч було здійснено на мобільних телефонах.