Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Apple зберегла статус найдорожчого бренду у світі

    Apple зберегла статус найдорожчого бренду у світі

    22 Січня 2025
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Компанія Apple зберегла позицію найдорожчого бренду у світі з вартістю в $574,5 мільярда. Згідно з дослідженням Brand Finance Global 500 2025, чотири з п’яти найдорожчих брендів світу належать до технологічного сектору.

    Загальна вартість 500 найцінніших брендів світу зросла на 10% до $9,5 трильйона у 2025 році, значно перевищивши темпи глобального економічного зростання, яке становить 2,8%. Аналітики звернули увагу на прорив NVIDIA – вартість бренду зросла на 98%, що дозволило компанії вперше увійти до топ-10.

    Серед лідерів зростання з 2020 року опинилися компанії з різних сфер – від азартних ігор (DraftKings та Fanduel) до виробників електромобілів (BYD) та напівпровідників (NVIDIA, AMD, TSMC). Китайські бренди, такі як TikTok, Pinduoduo та BYD, демонструють істотне зростання, кидаючи виклик усталеним лідерам ринку.

    У географічному розрізі американські бренди продовжують домінувати в рейтингу – 193 компанії становлять понад половину загальної вартості. За ними йдуть Китай та Німеччина з 69 та 27 брендами відповідно. Серед секторів економіки лідирує банківський сектор з 79 брендами, за ним слідують роздрібна торгівля та медіа.

    Зауважимо – у рейтингу Brand Finance Apple випередила Microsoft, яка оцінюється в $461 мільярд. Компанія також наближається до ринкової капіталізації у $4 трильйони, випереджаючи своїх конкурентів Nvidia та Microsoft.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяSEC розпочала роботу над новими правилами регулювання криптовалютного ринку
    Наступна стаття Американська Toptal придбала український ІТ-стартап YouTeam

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту