Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Як створювати фінансові продукти з урахуванням потреб бізнес-клієнтів

    Як створювати фінансові продукти з урахуванням потреб бізнес-клієнтів

    15 Листопада 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Ігор Приходько, Фінансовий директор NovaPay

    Робота з клієнтами завжди вимагає індивідуального підходу, а якщо ми говоримо про бізнес-клієнтів — то глибокого розуміння їхніх процесів та особливостей. Основні клієнти NovaPay — це e-Commerce та український бізнес, який активно користується логістичними послугами. Тож при розробці фінансових продуктів ми орієнтуємось, передусім, на їхні запити та потреби.

    Тому виділив ТОП-3 поради для плідної роботи з бізнес-клієнтами; сподіваюсь, вони стануть в нагоді не тільки при співпраці у фінансовому напрямку.

    Швидкість вирішує

    Клієнти не готові витрачати години на відкриття рахунків офлайн у відділеннях чи офісі та займатися паперовою тяганиною. Саме тому ми зробили цей процес простішим, а головне – онлайн:

    • Відкриття рахунку ФОП у застосунку NovaPay. Ми реалізували тут ключові послуги, які спростять щоденну фінансову рутину для наших клієнтів-ФОПів: від відкриття рахунку, проведення платежів і переказів за IBAN до отримання електронних виписок та довідок. Нещодавно розширили функціонал – додали можливість видачі довіреностей на різні операції, випуск фізичних бізнес-карток і інші послуги.
    • Рахунки для юридичних осіб. Звісно, це можна зробити онлайн. Разом із відкритим рахунком кожен клієнт отримує персонального менеджера в NovaPay та доступ до особистого бізнес-кабінету з великим набором функцій.

    Час для бізнесу — це гроші, і затримки можуть суттєво вплинути і на прибуток, і на задоволення клієнта. Ми це передбачили, і реалізували швидке зарахування післяплати: кошти, отримані від клієнтів у вигляді післяплати, зараховуються на рахунок ФОП та компанії в NovaPay день у день.

    Рішення під кожен запит клієнта

    На початку повномасштабного вторгнення багато бізнес-клієнтів, зокрема продавці офлайн, стикалися з проблемами інкасації коштів: відділення банків не працювали, а чекати інкасаторів доводилося по декілька днів. Тож ми реалізували для наших клієнтів-підприємців послугу здачі торгової виручки у відділеннях Нової пошти. Вони можуть зробити це не лише в будні дні, а й у вихідні та в кінці робочого дня, без потреби чекати на банківську інкасацію. Це зменшує час очікування і ризики для клієнтів. Отримані кошти переказуються на поточний рахунок у NovaPay чи будь-якого українського банку в день прийому або наступного дня, залежно від часу внесення готівки.

    Інші наші клієнти потребували рішення, яке дозволить швидко і зручно здійснити масові розрахунки. У відповідь на цей запит ми реалізувати реєстрові виплати. Ця послуга NovaPay дозволяє зробити один переказ, і при цьому надіслати гроші сотням отримувачів – буквально в один клік. Наприклад, таким чином ми співпрацюємо з аграрними компаніями, серед яких МХП. Цього року власники земельних угідь, які здають свої паї в оренду аграріям, отримали виплати через NovaPay. А ми забезпечили високу швидкість і зручність отримання. Адже відділення Нової пошти працюють навіть у найвіддаленіших селах, у тому числі й на прифронтових територіях.

    Кастомізовані продукти, або tailored fit

    Деякі бізнес-клієнти мають свої специфічні потреби та вимоги. Іноді це призводить до того, що ми впроваджуємо для них нові продукти і підходи. Так і сталось з одним із наших клієнтів — платформою OLX. Для них ми розробили індивідуальну технологію, яка спрощує процес оплати. Раніше було так: клієнти OLX робили покупку, а платформі доводилось самостійно “розщеплювати” платіж на дві окремі послуги – оплата за товар продавцю та комісія за послуги OLX. Наша ІТ-команда створила для клієнта технологію розщеплення платежу. Для OLX тепер це єдиний прозорий процес без додаткових зусиль з їхнього боку.

    Для інтернет-магазинів і маркетплейсів ми пропонуємо послуги з інтернет-еквайрингу. Пропонуємо три варіанти зарахування коштів, щоб кожен бізнес міг знайти найзручніший для себе спосіб:

    • швидкий переказ – списуємо гроші покупця, коли він зробив замовлення;
    • керування оплатою – списуємо кошти після перевірки продавцем наявності товару;
    • «Надійна покупка» – списуємо гроші після отримання покупцем товару у відділеннях Нової пошти.

    Співпраця з бізнесом – це не лише про послуги, але й про партнерство. Дотримуючись принципів швидкості, зручності, індивідуального підходу та довіри, ми будуємо довготривалі відносини з нашими бізнес-клієнтами. Я точно знаю, що разом ми можемо досягти більшого, використовуючи наші спільні знання та ресурси для розвитку та поступу.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяУкраїна на шляху до відкритого банкінгу: у Києві пройшла конференція Open Finance & Payments Summit 2024
    Наступна стаття PayPal запустила нову послугу для фінансування спільних витрат

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Соціальні мережі
    • Facebook
    • Twitter
    • Instagram
    • Telegram
    ТОП новин за тиждень
    Всі матеріали

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 202501 Хв читання

    Нещодавнє дослідження PYMNTS Intelligence та Elan Credit Card продемонструвало, що більшість власників карток вважає процес…

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025
    Останні по темі

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    Підписка на новини

    Отримуйте новини першими

    Fintech Insider

    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту