Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»Відкритому банкінгу прогнозують широке використання в рекламі та комерції

    Відкритому банкінгу прогнозують широке використання в рекламі та комерції

    23 Липня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    Boston Consulting Group, провідна міжнародна компанія з управлінського консалтингу, у звіті Prudence, Profits, and Growth: Global Fintech 2024 заявила, що відкритий банкінг матиме помірний вплив на банківську справу, але значніший — на рекламу. Аналітики очікують, що відкритий банкінг розвиватиметься та залишатиметься актуальним, але навряд чи змінить основу конкуренції в споживчому банкінгу.

    Як зазначається у релізі дослідження, понад 65 країн запровадили відкритий банкінг у тій чи іншій формі. Підходи до впровадження відрізняються: деякі юрисдикції обирають ринковий підхід, інші регулюють процес законодавчо. У деяких країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону виник гібридний підхід зі співпрацею між регуляторами та приватним ринком.

    У Сполученому Королівстві, де відкритий банкінг діє вже шість років, щомісячне активне користування послугою досягло плато на рівні 12% користувачів. У країнах Північної Європи проникнення відкритого банкінгу залишається нижче 50%: приблизно 30% у Швеції та 25% у Норвегії. Технологія дозволяє створювати нові бізнес-моделі: у Південній Кореї відкритий банкінг знизив бар’єр для доступу до фінансових даних, що дозволило фінтех-компанії отримувати доступ до фінансової інформації без необхідності ліцензування.

    Водночас аналітики підкреслюють, що у країнах, де відкритий банкінг мав достатньо часу для розвитку, не з’явилося жодного “вбивчого” варіанту використання, який би спонукав клієнтів до зміни банків. Очікується, що доходи у сфері підключення (connectivity layer) залишатимуться скромними, а основна цінність накопичуватиметься у кінцевих постачальників послуг, які використовують інфраструктуру відкритого банкінгу.

    Очікується, що відкриття доступу до даних на рівні транзакцій може суттєвіше вплинути на рекламу та пов’язану з нею комерцію, ніж на споживчий банкінг. У рекламній сфері доступ до даних на рівні транзакцій дозволить робити своєчасні та цільові персональні пропозиції.

    Технології
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяАмериканський необанк Mercury блокує рахунки українських підприємців
    Наступна стаття Google намагається відібрати партнерство з Ray-Ban у Meta і запустити власні розумні окуляри з ШІ

    Схожі статті

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    28 мільйонів британців використовують ШІ для керування фінансами — дослідження

    4 Листопада 2025

    OpenAI готується до IPO з потенційною оцінкою в $1 трлн

    3 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту