Кавовий гігант Starbucks оголосив у п’ятницю, що закриває свою бета-версію програми лояльності Starbucks Odyssey, яка надавала користувачам винагороди на основі NFT, викарбувані у мережі Ethereum Polygon. Starbucks закриє платформу 31 березня, а квести на платформі будуть доступні до 25 березня.
Як зазначає Decrypt, немає чітких вказівок на заплановане повернення Starbucks на NFT-ринок. У публікації компанії йдеться про завершення бета-версії Starbucks Odyssey для підготовки до “майбутнього розвитку програми”. Водночас компанія не зазначає, що платформа повернеться у своїй нинішній формі чи врешті-решт з’явиться повна версія.
За словами Starbucks, фірмовий маркетплейс Odyssey “перейде на маркетплейс Nifty”, посилаючись на Nifty Gateway, технічного партнера бренду в цій ініціативі. А марки NFT на базі Polygon можна буде переміщати за межі платформи, а також використовувати чи торгувати ними деінде.
Starbucks Odyssey запустили у закритому бета-тестуванні наприкінці 2022 року, кавовий гігант став одним із найбільших прикладів гри великого бренду у світі Web3. Це один з декількох великих брендів, які Polygon залучив на свою платформу в той час.
Програма позиціонувалася як розширена версія існуючої програми Starbucks Rewards, пропонувала переваги користувачам, які купували каву та інші продукти в магазинах, а також брали участь у вікторинах та інших заходах, що проводилися на платформі. Потім вона пропонувала різні винагороди, включаючи марки NFT, уроки приготування напоїв або навіть екскурсію на кавову ферму в Коста-Ріці.
З моменту запуску Odyssey залишалася у закритому бета-тестуванні, при цьому Starbucks час від часу допускав більше користувачів, а також влаштовував розпродажі марок NFT з обмеженим тиражем, які можна було продати. Перша колекція невзаємозамінних токенів бренду була випущена в березні 2023 року і була розкуплена за 20 хвилин. Проте друга NFT-колекція, яка була випущена у квітні того ж року, не здобула такого успіху. Усього було продано 4579 токенів з загальної кількості випущених 5000.