Starbucks представить свою ініціативу в сфері web3, яка включає власне NFT на тему кави, наступного місяця. Ще на початку року компанія оголосила про намір стали гравцем простору web3, зазначивши, що її NFT не просто будуть служити цифровими предметами колекціонування, а й нададуть власникам доступ до ексклюзивного контенту та інших переваг, повідомляє TechCrunch.
У той час як деякі компанії підхопили тренд NFT, не задумуючись над тим, як інвестиції в цифрові активи відповідатимуть їхнім основним бізнес-цілям, Starbucks, схоже, намагається застосувати інший підхід. Він розглядає предмети колекціонування як частину програми лояльності для клієнтів. Радником у цьому проєкті став Адам Бротман, який працював над системою бонусів та розробляв додаток Starbucks.
Компанія була однією з перших, хто представив концепцію цифрового гаманця, навіть ще до того, як Apple Pay став популярним. Доля замовлень, здійснених через мобільний додаток, зросла до рекордних 47%, що на 13% більше, ніж у минулому році.
Засновник Starbucks і тимчасовий генеральний директор Говард Шульц, який повернувся в компанію в квітні, розповів про майбутню ініціативу web3 під час цьоготижневої телефонної розмови з інвесторами.