TransUnion, одне з найбільших кредитних бюро в США, запустило нову платформу для аналізу даних під назвою OneTru. Нова платформа запропонує банкам та фінтех-компаніям інструменти штучного інтелекту та машинного навчання для вирішення різноманітних кредитних, антишахрайських та маркетингових потреб.
Як зазначається у релізі компанії, побудована на базі гібридної хмарної інфраструктури TransUnion, OneTru використовує технології ШІ від Neustar, компанії з розв’язання ідентифікаційних проблем, яку TransUnion придбав за понад $3 млрд у 2021 році.
Платформа OneTru об’єднує окремі дані та аналітичні ресурси, створені для управління кредитними ризиками, маркетингу та запобігання шахрайству, і концентрує їх в єдиному, багаторівневому та уніфікованому середовищі. Цей підхід дозволяє надавати більш точну, повну та відповідну картину споживачів, незалежно від сфери використання.
В OneTru є чотири ключові рівні. Рівень управління даними забезпечує доступ до сумісних кредитних та некредитних даних. Рівень ідентифікації співставляє фрагменти особистої ідентичності онлайн та офлайн. Рівень аналітики використовує штучний інтелект для отримання дієвої інформації про кредитування, боротьбу з шахрайством та маркетинг. Останній рівень доставки використовує єдину систему управління даними для забезпечення відповідності нормативним вимогам.
Можливості OneTru та технології ШІ дозволять створювати графіки, які покращують розпізнавання особистості у випадках шахрайства, пов’язуючи структуровані дані, такі як традиційні офлайн-ідентифікатори, і неструктуровані дані, такі як поведінкова інформація та властивості пристроїв.