Fintech Insider
    Вхід
    Вийти

    Підписка на новини

    Отримуйте свіжі новини першими

    Останні публікації

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025
    Facebook Twitter Instagram
    Fintech Insider
    Надіслати статтю Вхід
    • Фінанси
    • Цифрові активи
    • Технології
    • Стартапи
    • Easy FinTech
    • Можливості
      • Анонси
      • Рекомендації
      • Вакансії
    Fintech Insider
    Головна»Всі матеріали»У 2023 році люди в усьому світі витратили $171 млрд на мобільні застосунки

    У 2023 році люди в усьому світі витратили $171 млрд на мобільні застосунки

    11 Січня 2024
    Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp VKontakte Email Telegram
    Поділитись
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram WhatsApp

    У 2023 році користувачі мобільних пристроїв у всьому світі витратили $171 млрд через магазини застосунків App Store та Google Play, а також через сторонні магазини додатків для Android у Китаї. Витрати у 2023 році зросли на 3% порівняно з 2022 роком, однак кількість завантажень додатків минулого року зросла лише на 1% і склала 257 млрд.

    Як зазначає Techcrunch, посилаючись на дослідження State of Mobility від компанії Data.ai, зростаюча частина цих загальних споживчих витрат припадає саме на застосунки, а не на мобільні ігри, в основному завдяки успіху TikTok.

    За даними аналітиків, у 2022 році безперервне зростання економіки застосунків зупинилося після ковідного спаду, оскільки споживчі витрати нормалізувалися, а в умовах рецесії економіки все більше людей затягували гаманці. Підрахунки навіть припускали, що споживчі витрати могли сповільнитися і в магазині застосунків Apple App Store, але точних цифр отримати не вдалося, оскільки частка Apple від транзакцій більше не становить фіксованих 30% у всьому світі. Минулого року ситуація знову почала рухатися в позитивному напрямку.

    Споживчі витрати на неігрові додатки у 2023 році зросли на 11% порівняно з 2022 роком і сягнули $64 млрд – TikTok став лідером у цьому напрямку. Минулого року витрати на цю платформу для створення коротких відеороликів досягли нового рубежу в понад $10 млрд за весь період існування, ставши першим неігровим застосунком, що зробив це. Цього року Data.ai прогнозує, що споживча монетизація в соціальних додатках зросте на 150% до $1,3 млрд.

    З іншого боку, у 2023 році понад 1 500 застосунків та ігор генерували понад $10 млн щорічно, тоді як у 219 перевищили $100 млн, а 2013 – $1 млрд. Чотири нові застосунки досягли $1 млрд за рік, зокрема Royal Match, Google One, Max та Gardenscapes.

    При цьому розвиток генеративного ШІ сприяв зростанню споживчих витрат минулого року. Ринок застосунків genAI розширився в 7 разів, що призвело до появи нових можливостей для споживачів, як-от чат-боти та генератори мистецтва з ШІ. З точки зору споживчих витрат, найкращі додатки включали ChatGPT, Ask AI та Open Chat. Data.ai зазначає, що популярність застосунків зі штучним інтелектом була “досить глобальною”, але цей жанр не ввійшов до переліку проривних у Китаї, Японії, Саудівській Аравії та Туреччині.

    Щоб скористатися споживчим попитом, понад 4 000 застосунків додали слово “чат-бот” у свої описи, а понад 3 500 додали “gpt”, як виявив Data.ai. Крім того, у 2023 році було запущено 2 500 застосунків зі словом “чат-бот” в описі — це майже вдвічі більше, ніж за попередні чотири роки разом узяті.

    Крім власне застосунків зі штучним інтелектом, у 2023 році добре себе зарекомендували й інші застосунки, що впроваджують функції штучного інтелекту. За даними data.ai, кількість завантажень 20 застосунків, які додали такі функції, зросла на 11% порівняно з попереднім роком. У 13 з 20 (65%) також спостерігалося позитивне зростання.

    Фінанси
    Поділитись Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Telegram
    Попередня статтяGoogle звільняє сотні співробітників із команд Google Assistant і апаратного забезпечення
    Наступна стаття У блокчейні біткоїна почали зберігати класичні відеоігори дев’яностих

    Схожі статті

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025

    НБУ оштрафував сервіс онлайн кредитування Smartiway за перевищення денної процентної ставки

    4 Листопада 2025

    Вкладення українців у державні облігації сягнули історичного максимуму

    4 Листопада 2025

    Залишити коментар Відмінити відповідь

    Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Останні по темі

    Pinterest запускає ШІ-помічника для шопінгу

    4 Листопада 2025

    63% власників карток не розуміють рішень емітентів щодо кредитного ліміту – дослідження

    4 Листопада 2025

    Microsoft втрачає ексклюзивність: OpenAI уклала угоду з Amazon на $38 млрд

    4 Листопада 2025

    NovaPay додав нові функції для кредитної картки

    4 Листопада 2025
    Про нас
    Про нас

    Медіа про фінтех та інноваційні технології

    Пошта: info@fintechinsider.com.ua

    Інформація
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    Facebook Instagram Telegram
    • Редакційна політика
    • Користувацька угода
    • Контакти
    © 2025 Fintech Insider.

    Введіть запрос вище та натисніть Enter щоб шукати. Натисніть Esc для відміни.

    Увійдіть або зареєструйтесь

    Вітаємо!

    Увійти або Зареєструватись.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Забули пароль?

    Реєструйтеся прямо зараз!

    Вже зарєєстровані? Увійти.

    Вхід/реєстрація через соц. мережі

    Пароль буде вислано на вказану вами пошту